Кафедра психології ПНПУ передала до бібліотеки ім. М. А. Жовтобрюха колективну монографію про розвиток та життєстійкість особистості

Кафедра психології факультету психології та соціальної роботи
Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка
передала до бібліотеки імені М. А. Жовтобрюха колективну монографію
«ПСИХОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ТА ЖИТТЄСТІЙКОСТІ ОСОБИСТОСТІ:
НАУКОВІ СТУДІЇ», за науковою редакцією професора, завідувача кафедри
психології Марини КОНОНОВОЇ, доцента кафедри психології Наталії
ГОНЧАРОВОЇ, доцента кафедри психології Тамари ЯНОВСЬКОЇ. Монографія
на 552 сторінках вміщує наукові праці 19 авторів – професорів ПНПУ імені
В. Г. Короленка, доцентів та аспірантів кафедри психології, кафедри кризової
психології, стейкхолдерів ОП «Психології» та науковців з інших закладів
вищої освіти.

У монографії зібрано напрацювання, які розширюють наукові уявлення
про життєстійкість та розвиток особистості в умовах суспільних трансформацій,
крізь призму теоретичного, психодіагностичного та корекційного виміру.
Життєстійкість визначено як один із ключових параметрів індивідуальної
здатності людини до зрілих форм саморегуляції, фундамент її особистісних рис
завдяки можливості витримувати ситуацію гострого або хронічного стресу.
Сутність життєстійкості розкрито через дослідження стресостійкості молоді та
батьків дітей з психофізичними порушеннями, з опорою не лише на теоретичні
відомості, але й емпіричні дані та практичні напрацювання з її формування.
Розвиток розуміється як процес формування і зміни внутрішніх якостей
людини, зміст якого в даній монографії детально досліджено в умовах
освітнього простору.


У передмові до монографії, Марина ГРИНЬОВА, доктор педагогічних
наук, професор, ректор ПНПУ імені В. Г. Короленка, заслужений працівник
освіти України, член-кореспондент НАПН України, лауреат Державної премії в
галузі науки і техніки України зазначила, що колективна наукова праця є
змістовно багатогранною, тематика розглянутих проблем відповідає сучасним
науковим (психолого-педагогічним) і суспільним запитам і, загалом, це
монографічне зібрання покликане розширити уявлення наукової спільноти,
психологів, педагогів, управлінців, майбутніх фахівців соціономічних
спеціальностей про особливості психічної діяльності та можливості психолого-
педагогічного супроводу особистості в умовах суспільних трансформацій.

You may also like...