Зустріч розробників освітньо-професійної програми «Психологія» з підготовки магістрів за спеціальністю С4 Психологія

C:\Users\User\Downloads\20250405_145309.jpg

У змішаному форматі відбулась зустріч робочої групи з оновлення освітньо-професійної програми «Психологія» другого рівня вищої освіти за спеціальністю С 4 Психологія зі стейголдерами.

Гарантка освітньо-професійної програми Олена Мирошник презентувала результати моніторингу якості освіти випускників 2024 року, проаналізувала існуючи інструменти та механізми реалізації здобувачами індивідуальної освітньої траєкторії в рамках опанування сертифікатних освітніх програм, підготовлених викладачами кафедри психології, охарактеризувала перелік вибіркових освітніх компонентів.

Завідувачка кафедри психології, доктор педагогічних наук, кандидат психологічних наук, професорка Марина Кононова висвітлила пріоритетні завдання підготовки  магістрів психології в умовах  військового часу, звернула увагу на особливості організації лекційних, семінарських, практичних занять в умовах змішаного навчання, дотримання вимог академічної доброчесності здобувачами вищої освіти.

Магістранти першого року навчання Ігор Дорошенко та Валерія Нечеса повідомили результати моніторингу якості підготовки магістрів денної форми навчання 2024 року.

В обговоренні освітньо-професійної програми взяли участь:

Корецька Вікторія Вікторівна -психолог Центру професійного розвитку педагогічних працівників Полтавської міської ради;

Вишовська Олександра Сергіївна- провідний психолог відділу кадрового забезпечення Управління поліції охорони В Полтавський області ;

Супруненко Наталія Володимирівна – психолог вищої категорії, психолог-екофасилітатор УАЕПД, начальник Центру психічного здоров’я КП «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги ПОР; 

Паркулаб Оксана Григорівна- кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри психології розвитку Прикарпатського університету імені Василя Стефаника.

Під час обговорення стейголдери висловили свої рекомендації щодо вдосконалення змісту освітньо-професійної програми та шляхів її впровадження. Звернули увагу на необхідність розширення інноваційного та практичного контексту освітніх компонентів з урахуванням основних положень Закону про систему охорони психічного здоров’я в Україні, надання консультативної допомоги магістрантам у визначенні шляхів професійного зростання. 

У підсумку учасники зустрічі відзначили належний рівень освітньо-професійної програми «Психологія» і висловили підтримку щодо її подальшої реалізації у навчальному процесі.

Щиро дякуємо шановним стейголдерам та здобувачам за співпрацю і конструктивні пропозиції. 

You may also like...